Age of History 3 - Wymagania sprzętowe
Age of History 3 - Wymagania sprzętowe
Gra
Gry
Recenzje gier

Age of History 3 - Wymagania sprzętowe

31 Marca 2025

5 min czytania

Udostępnij

Age of History 3 - Wymagania sprzętowe

Aby cieszyć się grą Age of History 3 bez zakłóceń, musisz spełnić odpowiednie wymagania sprzętowe. Na szczęście ze względu na charakter oprawy graficznej nie są one zbyt wysokie.

Spis treści

Wstęp

Artykuł

Age of History 3 - Wymagania sprzętowe

Minimalne wymagania sprzętowe

Zalecane wymagania sprzętowe

Znaczenie wymagań sprzętowych

Mechanika gry a wymagania sprzętowe

Minimalne wymagania sprzętowe

ElementWymaganie
System operacyjnyWindows 7 lub nowszy
Procesor2.7 GHz
Karta graficznaIntel HD
Pamięć RAM3 GB
Miejsce na dyskuok 1 GB
Minimalne wymagania pozwalają na uruchomienie gry, ale mogą wiązać się z ograniczeniami w jakości grafiki i płynności rozgrywki. Czy nie chciałbyś uniknąć problemów z wydajnością, takich jak spadki liczby klatek na sekundę (FPS) oraz dłuższe czasy ładowania?
Age of History 3 - Wymagania sprzętowe

Age of History 3 - Wymagania sprzętowe

Zalecane wymagania sprzętowe

Dla lepszych wrażeń z gry warto spełnić wyższe wymagania:
ElementWymaganie
System operacyjnyWindows 7 lub nowszy
ProcesorDual Core 3 Ghz
Karta graficznaNvidia GeForce GTX 460
Pamięć RAM4 GB
Miejsce na dyskuok 1 GB
Spełnienie zalecanych wymagań zapewnia znacznie lepsze doświadczenia wizualne oraz szybsze czasy ładowania poziomów i scenariuszy.

Mechanika gry a wymagania sprzętowe

Nowe mechaniki wprowadzone w Age of History 3, takie jak zaawansowany system zarządzania cywilizacją obejmujący aspekty gospodarcze czy militarne, mogą wpływać na ogólne wymagania sprzętowe tej produkcji. Gracze muszą dbać o rozwój swojej nacji poprzez przetwarzanie dużej ilości danych w czasie rzeczywistym. Dlatego też odpowiedni hardware staje się niezbędny do komfortowej zabawy.
Nowy system toczenia bitew generuje większe zapotrzebowanie mocy obliczeniowej niż wcześniejsze wersje gier strategicznych tego typu. Armie są podzielone na dwie linie frontu, co skutkuje wzrostem liczby obliczeń potrzebnych do symulacji walki.

Autor

remik

Pasjonat historii, czołgów, dobrej książki i słabych gier

Zobacz kolejny artykuł: Nobody Wants to Die - Recenzja